Technologia
Nierozłącznym elementem działań marketingowych jest technologia. Już teraz martech uznawany jest za kluczowy dla przyszłości marketingu, nie bez powodu również rocznie powstaje multum nowych rozwiązań technologicznych. My korzystamy tylko z takich, które pozwalają na maksymalnie głębokie badanie zachowań konsumentów w internecie i umożliwia data-driven marketing, czyli podejmowanie decyzji marketingowych w oparciu o twarde dane. Za jej pomocą mamy możliwość gromadzenia bardzo dużych ilości danych ze wszystkich dostępnych źródeł marketingowych, a także kompleksowego i bardzo wydajnego badania i analizowania wzorców podróży konsumentów i ich zachowań w różnych kanałach. Dzięki pozyskanym w ten sposób informacjom możemy ocenić, które kanały mają realny wpływ na konwersję i jaka jest korelacja między nimi a długością ścieżki użytkownika. Wiemy również, jak wygląda prawdziwa wartość klienta w dłuższym okresie czasu (LTV) i na tej podstawie rekomendujemy dalsze działania marketingowe.
Kierujemy się zasadą, że tylko pełna wiedza o kliencie w długim okresie czasu pozwala realnie spojrzeć na skuteczność prowadzonych działań i poprawić ich efektywność. Co robimy?
- Łączymy dane ze wszystkich źródeł w jednym miejscu: kliki, CTR, transakcje, wartość transakcji, współczynnik konwersji, pojedyncze odsłony kreacji reklamowych, koszty czy mikrokonwersje w obrębie strony – wszystko gromadzimy w jednym miejscu
- Tworzymy dedykowane modele atrybucyjne – widoczne w czasie rzeczywistym
- Dobieramy modele i stawki w zależności od wpływu kanału promocyjnego na sprzedaż
- Dane pozyskane za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych wykorzystujemy do planowania strategii i maksymalnie efektywnych działań marketingowych
- Dajemy Ci pełny wgląd w zachowanie Twoich użytkowników: customer-journey pozwala na analizę rozkładu kanałów i pokaże korelację z długością ścieżki użytkownika, cross-device tracking umożliwi łączenie ścieżek zakupowych z wielu urządzeń, by precyzyjniej proponować produkty lub usługi.
- W prosty sposób integrujemy się z innymi systemami (np. CRM, ERP).
- Tworzymy dedykowane dashboardy.
„databroker SA współpracuje z Cube Group S.A od maja 2011 roku w zakresie generowania leadów dla swoich Klientów. Efekty współpracy spełniają wszystkie moje wymagania w opisanym wyżej zakresie…”
Michał Pruchniewicz, Specjalista ds. Kampanii Internetowych