TECHNOLOGIA

Jesteś tutaj


Technologia

Nierozłącznym elementem działań marketingowych jest technologia. Już teraz martech uznawany jest za kluczowy dla przyszłości marketingu, nie bez powodu również rocznie powstaje multum nowych rozwiązań technologicznych. My korzystamy tylko z takich, które pozwalają na maksymalnie głębokie badanie zachowań konsumentów w internecie i umożliwia data-driven marketing, czyli podejmowanie decyzji marketingowych w oparciu o twarde dane. Za jej pomocą mamy możliwość gromadzenia bardzo dużych ilości danych ze wszystkich dostępnych źródeł marketingowych, a także kompleksowego i bardzo wydajnego badania i analizowania wzorców podróży konsumentów i ich zachowań w różnych kanałach. Dzięki pozyskanym w ten sposób informacjom możemy ocenić, które kanały mają realny wpływ na konwersję i jaka jest korelacja między nimi a długością ścieżki użytkownika. Wiemy również, jak wygląda prawdziwa wartość klienta w dłuższym okresie czasu (LTV) i na tej podstawie rekomendujemy dalsze działania marketingowe.

Kierujemy się zasadą, że tylko pełna wiedza o kliencie w długim okresie czasu pozwala realnie spojrzeć na skuteczność prowadzonych działań i poprawić ich efektywność. Co robimy?

  • Łączymy dane ze wszystkich źródeł w jednym miejscu: kliki, CTR, transakcje, wartość transakcji, współczynnik konwersji, pojedyncze odsłony kreacji reklamowych, koszty czy mikrokonwersje w obrębie strony – wszystko gromadzimy w jednym miejscu
  • Tworzymy dedykowane modele atrybucyjne – widoczne w czasie rzeczywistym
  • Dobieramy modele i stawki w zależności od wpływu kanału promocyjnego na sprzedaż
  • Dane pozyskane za pomocą nowoczesnych rozwiązań technologicznych wykorzystujemy do planowania strategii i maksymalnie efektywnych działań marketingowych
  • Dajemy Ci pełny wgląd w zachowanie Twoich użytkowników: customer-journey pozwala na analizę rozkładu kanałów i pokaże korelację z długością ścieżki użytkownika, cross-device tracking umożliwi łączenie ścieżek zakupowych z wielu urządzeń, by precyzyjniej proponować produkty lub usługi.
  • W prosty sposób integrujemy się z innymi systemami (np. CRM, ERP).
  • Tworzymy dedykowane dashboardy.
Case studies:
Klub zakupowy

 

 

Klientem MailSales był pierwszy w Polsce klub zakupowy dedykowany matkom, który do tej pory opierał swoje działania mark..
Referencje:

 

„databroker SA współpracuje z Cube Group S.A od maja 2011 roku w zakresie generowania leadów dla swoich Klientów. Efekty współpracy spełniają wszystkie moje wymagania w opisanym wyżej zakresie…”

Michał Pruchniewicz, Specjalista ds. Kampanii Internetowych

 

Chief Technology Officer

Maciej Urbański Chief Technology Officer

Działania w ramach współpracy m.in.:

    • Wykorzystanie najnowszych narzędzi i technologii do łączenia danych ze wszystkich źródeł, analizy danych, segmentacji i predykcji
    • Dedykowana atrybucja – w czasie rzeczywistym
    • Dokładna analiza customer journey i cross-device – wraz z rekomendacjami
    • Raportowanie CAC i LTV – wraz z optymalizacją realizowanych działań reklamowych
    • Dedykowane dashboardy i raportowanie w czasie rzeczywistym

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł
fax: (+48) 22 201 32 91