WEB ANALYTICS

Analiza strony internetowej - user experience, web usability, ruch na stronie

Nadrzędnym celem prowadzonych przez nas działań online, jako agencji performance marketingowej, jest maksymalizacja efektywności. Dlatego w zakres realizowanych przez nas usług wchodzi realizacja szerokich analiz web, pozwalających na skuteczną optymalizację oraz wzrost konwersji.

Wykorzystujemy najszerzej stosowane narzędzie analityki internetowej Google Analytics, korzystamy z funkcjonalności UsabilityTools oraz rozwijamy własne rozwiązania - SEMSTORM. Z ich pomocą przeprowadzamy pogłębione analizy wszelkich procesów marketingowych prowadzących na strony docelowe. Badamy użyteczność stron (web usability), prowadzimy najskuteczniejsze kreacje, formy komunikacji oraz kanały. Dzięki temu osiągamy najwyższy pułap efektywności wdrożonych rozwiązań internetowych

Doświadczenie z zakresu web analityki

  • Nasi pracownicy są ekspertami w zakresie analizy procesów w najszerszym zakresie – od planowania, przez pozyskanie użytkownika, aż po jego dalsze aktywności.
  • Pewne dane pochodzące z analizy przekuwamy na wzrost kluczowych wskaźników wydajności.
  • Optymalizujemy kluczowe czynniki efektywności działań online: od komunikacji (treść i aspekt wizualny), przez dobór mediów oparty o atrybucję, po optymalizację strony www.
Case studies: 
Klub zakupowy
Klientem MailSales był pierwszy w Polsce klub zakupowy dedykowany matkom, który do tej pory opierał swoje działania mark..
W ramach współpracy zapewniamy m.in.:
    • Pogłębiony audyt dotychczasowych działań e-marketingowych
    • Wykorzystanie najnowszych narzędzi i technologii do analizy danych (w tym analizy ruchu)
    • Interpretację danych i optymalizację monitoringu prowadzonych działań
    • Analizy i rekomendacje optymalizacji stron pod kątem zwiększania konwersji (SEO i UX - User Experience)
    • Analizy i optymalizację realizowanych działań reklamowych pod kątem maksymalizacji konwersji oraz ROI
    • Zdefiniowanie konfiguracji Google Analytics pod prezentowanie najistotniejszych biznesowo danych
    • Stworzenie spersonalizowanego modelu atrybucji
    • Badania użyteczności stron (badania ilościowe i jakościowe)
    • Analiza konkurencji w SEM
    • Audyt kampanii AdWords
    • Monitoring konkurencji w SEO 

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Wawelska 14, 02-061 Warszawa
Cube Group S.A., Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712, NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.