CPC – Cost Per Click

Jesteś tutaj

CPC – Cost Per Click czy popularny model Płatności za kliknięcie w reklamę jest modelem rozliczenia najbardziej uwielbianym przez wydawców, ale bardzo mocno niedocenianym przez reklamodawców. To, że jest wykorzystywany wyłącznie w kampaniach budujących świadomość marki (brandingowych) to absolutny mit. Przede wszystkim jest to często jedyny pomost pomiędzy tradycyjnym modelem rozliczania (CPM – opłata za 1000 wyświetleń reklamy), a efektywnościowym. Istnieje ogromna liczba jakościowych wydawców, którzy skutecznie konwertują a rozliczają się w modelu CPC. Jakie korzyści niesie za sobą model CPC?

  1. Możliwość głębokiej optymalizacji np. pod kątem formatu, linii kreacyjnej, wydawcy
  2. Szansa na obniżenie kosztów pozyskania konwersji
  3. Duża skala
  4. Duży wybór wydawców z bardzo dobrym ruchem, do których nie mamy dostępu w innych modelach rozliczeń

Emisja w modelu CPC jest najpopularniejszym modelem używanym w modelu Performance-based marketing. Reklamodawcy nie muszą się martwić o jakość ruchu, ponieważ każdego wydawcę, każdą linię kreatywną oraz każdy format odpowiednio analizujemy pod względem generowanego przez niego ruchu oraz tego w jaki sposób ruch ten przekłada się na konwersje.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz