CPC – Cost Per Click

Jesteś tutaj

CPC – Cost Per Click czy popularny model Płatności za kliknięcie w reklamę jest modelem rozliczenia najbardziej uwielbianym przez wydawców, ale bardzo mocno niedocenianym przez reklamodawców. To, że jest wykorzystywany wyłącznie w kampaniach budujących świadomość marki (brandingowych) to absolutny mit. Przede wszystkim jest to często jedyny pomost pomiędzy tradycyjnym modelem rozliczania (CPM – opłata za 1000 wyświetleń reklamy), a efektywnościowym. Istnieje ogromna liczba jakościowych wydawców, którzy skutecznie konwertują a rozliczają się w modelu CPC. Jakie korzyści niesie za sobą model CPC?

  1. Możliwość głębokiej optymalizacji np. pod kątem formatu, linii kreacyjnej, wydawcy
  2. Szansa na obniżenie kosztów pozyskania konwersji
  3. Duża skala
  4. Duży wybór wydawców z bardzo dobrym ruchem, do których nie mamy dostępu w innych modelach rozliczeń

Emisja w modelu CPC jest najpopularniejszym modelem używanym w modelu Performance-based marketing. Reklamodawcy nie muszą się martwić o jakość ruchu, ponieważ każdego wydawcę, każdą linię kreatywną oraz każdy format odpowiednio analizujemy pod względem generowanego przez niego ruchu oraz tego w jaki sposób ruch ten przekłada się na konwersje.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa