CPL – Cost per lead

Jesteś tutaj

CPL – Cost per lead – Jest to rozliczenie reklamy internetowej w modelu za tzw. Lead. W tym modelu reklamodawca płaci wyłącznie za osobę/Klienta, który zostawi swoje dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, numeru telefonu, maila czy innych. Leadem może być między innymi:

  1. Wypełnienie formularza kontaktowego
  2. Zostawienie danych na Landing page
  3. Rejestracja do serwisu internetowego
  4. Wzięcie udziału w konkursie
  5. Pobranie ebooka

Wycena Leada za każdym razem przeprowadzona jest indywidualnie przez NetSales.
Istnieje wiele czynników, które wpływają na cenę Leada m.in.: marka reklamodawcy, długość i ilość pól w formularzu, benefit dla Klienta końcowego, atrakcyjność oferty oraz potencjał ilościowy grupy docelowej. Im szersza grupa tym Lead jest tańszy. Jest to atrakcyjna alternatywa pomiędzy modelem CPC (z największym ryzykiem) a modelem CPS (z najmniejszym ryzykiem, ale także bardzo ograniczoną skalą wydawców).

Przy wyborze form reklamowych musimy pamiętać, żeby wydawca miał wybór jaką formę kreacji chce promować na swojej powierzchni reklamowej.


Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa