CPL – Cost per lead

Jesteś tutaj

CPL – Cost per lead – Jest to rozliczenie reklamy internetowej w modelu za tzw. Lead. W tym modelu reklamodawca płaci wyłącznie za osobę/Klienta, który zostawi swoje dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, numeru telefonu, maila czy innych. Leadem może być między innymi:

  1. Wypełnienie formularza kontaktowego
  2. Zostawienie danych na Landing page
  3. Rejestracja do serwisu internetowego
  4. Wzięcie udziału w konkursie
  5. Pobranie ebooka

Wycena Leada za każdym razem przeprowadzona jest indywidualnie przez NetSales.
Istnieje wiele czynników, które wpływają na cenę Leada m.in.: marka reklamodawcy, długość i ilość pól w formularzu, benefit dla Klienta końcowego, atrakcyjność oferty oraz potencjał ilościowy grupy docelowej. Im szersza grupa tym Lead jest tańszy. Jest to atrakcyjna alternatywa pomiędzy modelem CPC (z największym ryzykiem) a modelem CPS (z najmniejszym ryzykiem, ale także bardzo ograniczoną skalą wydawców).

Przy wyborze form reklamowych musimy pamiętać, żeby wydawca miał wybór jaką formę kreacji chce promować na swojej powierzchni reklamowej.


KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz