W 2009 roku, na bazie doświadczeń w obszarze e-marketingu, uruchomiliśmy sieć afiliacyjną NetSales. Obecnie to jedna z trzech największych sieci tego typu w Polsce, wielokrotnie nagradzana i doceniana w konkursach oraz rankingach.
Podsumowaniem trzech pierwszych lat naszej działalności był niezwykle prestiżowy tytuł Agencji Roku 2009 w kategorii Internet przyznany przez Media&Marketing Polska.
W 2009 roku poszerzyliśmy kolejny raz nasze portfolio – zostaliśmy wyłącznym przedstawicielem produktów Adobe-Omniture, światowego leadera płatnego Web Analytics, dostarczając tym samym najbardziej zaawansowane narzędzia służące do analizy i optymalizacji strategii marketingowych.
Przeprowadzona przez nas kampania marki Reserved zaowocowała kolejnym wyróżnieniem, tym razem w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”. Rok 2009 przyniósł również zawiązanie aliansu z bigmouthmedia – jedną z największych agencji performance w Europie.