2015

Jesteś tutaj

Rok 2015 obfitował w sukcesy. Sieć afiliacyjna SalesMedia zdobyła wyróżnienie w kategorii „Produkt/usługa wspierająca generowanie sprzedaży” w konkursie Ekomersy Fundacji Polak 2.0, nagradzającym firmy tworzące nowe standardy w branży. Cube Group otrzymał również nominację do prestiżowej nagrody Golden Arrow za kampanię online dla Żabki. Będący częścią Cube Group SEMSTORM otrzymał nagrodę Aulera dla innowacyjnych projektów o globalnym potencjale za swoją platformę do optymalizacji i planowania działań w wyszukiwarkach.

W tym roku do oferty Cube Group dołączyły płatne kampanie w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn) i usługi kreatywne nastawione na efekt – czyli zgodne z performance design.

Marka NetSales stworzyła innowacyjny model Cost Per Quality Visitior (CPQV), dostarczający realnych i aktywnych użytkowników – uwzględniający ilość czasu i określoną liczbę odwiedzonych podstron przez użytkownika. MailSales rozszerzył zakres swoich usług, stając się kompleksową agencją e-mail marketingową, oferującą przygotowanie strategii, mailingi, newslettery, generowanie leadów, monetyzację baz oraz copywriting.

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa