Rok 2016 to dla nas czas intensywnego rozwoju, zdobywania kolejnych kompetencji i wygranych w przetargach dzięki jeszcze lepszej, poszerzonej ofercie. Do grona Klientów dołączyli m.in. Provident, AliExpress, iTaxi, Kratki.pl, Pyszne.pl oraz Manutan.
Agencja intensywnie poszerzała ofertę i kompetencje, w szczególności w zakresie oferty reklamy Programmatic. Zainwestowała również w rozwój innowacyjnego start-upu Feedink.com, oferującego rozwiązania w zakresie plików produktowych dla e-sklepów oraz zdobyła prestiżowe odznaczenia Google Premier Partner oraz Bing Partner. W ramach dzielenia się wiedzą ekspercką uruchomiliśmy portal poświęcony performance marketingowi – Performance360.pl.
Dzięki prowadzeniu działań dla Klientów otrzymaliśmy liczne wyróżnienia (m.in. statuetkę MIXX Awards za działania dla Klienta Promedica24 oraz wyróżnienie w European Performance Marketing Awards za działania dla home.pl) i wysokie noty w czasopismach branżowych (Media & Marketing, Press).