Rok 2017 to czas inwestycji w interdyscyplinarną i jeszcze bardziej efektywną strukturę działania naszych zespołów oraz wzmożonego nacisku na wiedzę i efektywność.
Dopasowywaliśmy nasze struktury bardziej do oczekiwań klientów i trendów, m.in. ostatecznie wypracowaliśmy model interdyscyplinarnej współpracy w zespołach klienckich, wyodrębniliśmy dedykowane działy: Programmatic, Strategii oraz Publishing & Innovations (opiekujący się wydawcami należących do nas sieci SalesMedia, NetSales i MailSales). Stworzyliśmy również własne narzędzia wspierające działania afiliacyjne wydawców m.in. SalesLink i Centrum Kuponów.
Nasze wyniki i szczególna orientacja na KPI ilościowe i jakościowe skutkowały również poszerzeniem współpracy m.in. z wieloletnimi klientami jak Polpharma, innogy czy Kratki.pl. Nawiązaliśmy również współpracę z nowymi markami, m.in. XL Energy Drink, Egmont, mFind, Yes Finanse czy Logihub.
Poszerzaliśmy kompetencje w zakresie kompleksowych strategii mediowych i komunikacyjnych. Zealizowaliśmy m.in. całościowo w online rebrandingową kampanię „Miło Cię widzieć / RWE przedstawia innogy”, kampanię XL Energy Drink „Wygraj z XL” z dużym zaangażowaniem influencerów oraz kampanię dla kliniki leczenia niepłodności InviMed „Jesteśmy dumni z naszych pacjentów”.
W 2017 zdobyliśmy również szereg nagród i wyróżnień za działania prowadzone dla Klientów, m.in. 3 statuetki MIXX Awards, Effective Mobile Marketing Award i 2 nagrody Golden Arrow, 2 nominacje do Google Premier Partner Awards, wyróżnienie Mistrzowie Performance od „Media & Marketing Polska”. Rok zamknęliśmy wysokimi notami w rankingu „Panorama Reklamy” magazynu „Press”.