Media o nas

Case study „Wygraj 5000 zł na zakupy w Top Secret”

Marketingowiec.pl: Celami kampanii były: wzrost sprzedaży w salonach detalicznych i sklepie online, budowa bazy danych klientów, dotarcie do osób aktywnych zawodowo z dużych i średnich miast w wieku 23 – 35 lat oraz komunikacja nowej kolekcji jesień-zima 2010 i jej charakteru. Zapraszamy do lektury!

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł
fax: (+48) 22 201 32 91