Media o nas

Case study „Wygraj 5000 zł na zakupy w Top Secret”

Marketingowiec.pl: Celami kampanii były: wzrost sprzedaży w salonach detalicznych i sklepie online, budowa bazy danych klientów, dotarcie do osób aktywnych zawodowo z dużych i średnich miast w wieku 23 – 35 lat oraz komunikacja nowej kolekcji jesień-zima 2010 i jej charakteru. Zapraszamy do lektury!

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz