Media o nas

Case study „Wygraj 5000 zł na zakupy w Top Secret”

Marketingowiec.pl: Celami kampanii były: wzrost sprzedaży w salonach detalicznych i sklepie online, budowa bazy danych klientów, dotarcie do osób aktywnych zawodowo z dużych i średnich miast w wieku 23 – 35 lat oraz komunikacja nowej kolekcji jesień-zima 2010 i jej charakteru. Zapraszamy do lektury!

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa