Media o nas

Dla kogo mobile jest dobry, dla kogo nie?

Magazyn Online Marketing Nr 3(10)2013: Podstawowe zasady realizacji kampanii marketingowych w mobilnym kanale nie odbiegają znacząco od tych obowiązujących w telewizji czy internecie. Tr zeba myśleć, być kreatywnym i nie powtarzać schematów. Planując takie działania, należy mieć na uwadze charakterystykę ich grupy docelowej (…)  str. 9-11.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa