Media o nas

Dla kogo mobile jest dobry, dla kogo nie?

Magazyn Online Marketing Nr 3(10)2013: Podstawowe zasady realizacji kampanii marketingowych w mobilnym kanale nie odbiegają znacząco od tych obowiązujących w telewizji czy internecie. Tr zeba myśleć, być kreatywnym i nie powtarzać schematów. Planując takie działania, należy mieć na uwadze charakterystykę ich grupy docelowej (…)  str. 9-11.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz