Nasze artykuły

Afiliacja data-driven, czyli program partnerski od nowa – Anna Gromańska dla E-commerce w praktyce

Zachowania konsumentów w internecie się komplikują: podczas wybierania produktu lub usługi klienci korzystają z wielu urządzeń. Ścieżki zakupowe są coraz bardziej kręte i obejmują wiele różnych punktów styku z produktem. A ostatnie kliknięcie prowadzące do zakupu nie zawsze ma największą wagę z punktu widzenia całej ścieżki użytkownika – o tym, jak wykorzystywać programy partnerskie, by osiągać najlepsze rezultaty, pisze w serwisie ewp.pl Anna Gromańska.

Cały artykuł TUTAJ.

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa