Nasze artykuły

Black Friday po polsku: owczy pęd i moda zza oceanu – Marcin Michalski w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl

Kto powiedział, że zniżki na Black Friday muszą być dla każdego takie same? W komentarzu dla Wirtualnemedia.pl  Marcin Michalski wskazuje na rolę właściwego przygotowania, analityki i machine learningu w budowaniu strategii sprzedaży na ten dzień (i nie tylko). I przestrzega przed wchodzeniem w promocje, które się nie opłacają. Artykuł dostępny tutaj. 

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa