Nasze artykuły

Black Friday po polsku: owczy pęd i moda zza oceanu – Marcin Michalski w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl

Kto powiedział, że zniżki na Black Friday muszą być dla każdego takie same? W komentarzu dla Wirtualnemedia.pl  Marcin Michalski wskazuje na rolę właściwego przygotowania, analityki i machine learningu w budowaniu strategii sprzedaży na ten dzień (i nie tylko). I przestrzega przed wchodzeniem w promocje, które się nie opłacają. Artykuł dostępny tutaj. 

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa