Nasze artykuły

Content remarketing – czyli jak łączyć kreatywność z automatyzacją – Emilia Radecka dla Marketer+

Planowanie i realizacja działań content-marketingowych nie należą do procesów w pełni zautomatyzowanych. Podczas tworzenia strategii korzysta się z wielu rozwiązań big data (do analizowania i przetwarzania danych), ale to przede wszystkim praca ludzka – konkretnie praca ludzkiego umysłu – nieszablonowość i kreatywność są jednymi z najistotniejszych czynników sukcesu. Czy w takim razie jest tu miejsce na automatyzację i czy można ją wykorzystać w połączeniu z content marketingiem?

Artykuł w formacie pdf jest dostępny tutaj.

Magazyn Marketer+ można kupić w tym miejscu.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł
fax: (+48) 22 201 32 91