Nasze artykuły

Content remarketing – czyli jak łączyć kreatywność z automatyzacją – Emilia Radecka dla Marketer+

Planowanie i realizacja działań content-marketingowych nie należą do procesów w pełni zautomatyzowanych. Podczas tworzenia strategii korzysta się z wielu rozwiązań big data (do analizowania i przetwarzania danych), ale to przede wszystkim praca ludzka – konkretnie praca ludzkiego umysłu – nieszablonowość i kreatywność są jednymi z najistotniejszych czynników sukcesu. Czy w takim razie jest tu miejsce na automatyzację i czy można ją wykorzystać w połączeniu z content marketingiem?

Artykuł w formacie pdf jest dostępny tutaj.

Magazyn Marketer+ można kupić w tym miejscu.

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa