Nasze artykuły

Frazy kluczowe: potencjał czy przeżytek? O topical authority w strategii contentowej – Emilia Radecka dla Interaktywnie.com

Zagęszczanie treści contentowych słowami kluczowymi już od dawna nie pełni swojej roli. Przez lata Google systematycznie modyfikował kwestie związane z pozycjonowaniem. Dziś pozycja w wyszukiwarce zależy nie od liczby fraz kluczowych, a od jakości contentu. Standardem staje się topical authority. Jak to strategicznie wykorzystać? – pisze Emilia Radecka, Head of Content, w artykule na Interaktywnie.com. Cały artykuł dostępny jest TUTAJ.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jesteś zainteresowany ofertą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa