Nasze artykuły

Google Marketing Keynote za nami. Jakie zmiany zapowiedziało Google? – komentuje Jarosław Koniec dla Interaktywnie.com

„We wszystkich zmianach zaproponowanych w ostatnim czasie przez Google’a widać jak na dłoni zamysł firmy, by zintegrować i rozbudować funkcjonalności dotychczasowych narzędzi i w ten sposób ułatwiać marketerom automatyzację działań marketingowych. To zdecydowanie więcej niż nowe opakowanie dla tych samych narzędzi, ponieważ pozwoli uzyskiwać jeszcze lepsze wyniki przy mniejszych nakładach czasowych” – mówi w komentarzu dla Interaktywnie.com Jarosław Koniec, SEM & Social Expert w Cube Group. Cały artykuł dostępny jest na stronie: http://bit.ly/Google_Marketing_Keynote_2018

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa