Nasze artykuły

Google Shopping, czyli jak efektywnie sprzedawać przez Google – Jarosław Koniec dla Interaktywnie.com

Reklama Google Shopping daje reklamodawcy duże możliwości pokazania produktów w formie graficznej. A w czasach, w których odbiorcy łatwiej i chętniej konsumują treści obrazkowe niż tekstowe, jest to solidny argument, by przyjrzeć się tej formie reklamy: poznać jej możliwości i zalety. I nauczyć się z niej umiejętnie korzystać – pisze Jarosław Koniec w artykule na Interaktywnie.com.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jesteś zainteresowany ofertą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa