Nasze artykuły

Jak marketing wykorzystuje Big Data? – pisze Marcin Michalski w Harvard Business Review Polska

„Firmy są w posiadaniu gigantycznych ilości danych. Można je analizować, badać na ich podstawie zachowania użytkowników. Ale można też pójść dalej i dzięki nim budować scenariusze przyszłości. To się właśnie dzieje” – pisze Marcin Michalski w Harvard Business Review Polska. Cały artykuł znajduje się na stronie: http://bit.ly/Jak_marketing_wykorzystuje_Big_Data

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jesteś zainteresowany ofertą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa