Nasze artykuły

Targetowanie – od podstaw do data-driven e-mail marketingu – Bartosz Jakubowski dla Magazyn Online Marketing

Dobrze realizowany e-mail marketing może być jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji. Jak nim skutecznie zarządzać? Z pomocą przychodzą dane, a tuż za nimi właściwe segmentowanie użytkowników i targetowanie – pisze Bartek Jakubowski w Magazyn Online Marketing.

Z artykułu nauczysz się:

  • jak targetować, by dotrzeć do właściwych odbiorców?
  • jak prawidłowo określić grupę do targetowania?
  • jakie są sposoby segmentacji list mailingowych?
  • jak można targetować jeszcze precyzyjniej dzięki Machine Learning?

Cały artykuł w listopadowym numerze Magazynu Online Marketing.

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa