Nasze artykuły

Targetowanie – od podstaw do data-driven e-mail marketingu – Bartosz Jakubowski dla Magazyn Online Marketing

Dobrze realizowany e-mail marketing może być jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji. Jak nim skutecznie zarządzać? Z pomocą przychodzą dane, a tuż za nimi właściwe segmentowanie użytkowników i targetowanie – pisze Bartek Jakubowski w Magazyn Online Marketing.

Z artykułu nauczysz się:

  • jak targetować, by dotrzeć do właściwych odbiorców?
  • jak prawidłowo określić grupę do targetowania?
  • jakie są sposoby segmentacji list mailingowych?
  • jak można targetować jeszcze precyzyjniej dzięki Machine Learning?

Cały artykuł w listopadowym numerze Magazynu Online Marketing.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa