O Nas

Jesteś tutaj

Kim jesteśmy?

Cube Group to agencja performance marketingowa. Dysponujemy najszerszym na rynku zakresem usług e-marketingowych „in house”.

Realizujemy kampanie efektywnościowe PPC, e-mail marketingowe oraz kierowane na urządzenia mobilne. Prowadzimy działania z obszaru database marketingu, afiliacji, analizy użyteczności stron WWW oraz SEO.

Dzięki doświadczeniu i szerokim kompetencjom zapewniamy naszym Klientom najwyższą skuteczność przeprowadzanych kampanii i wspieramy ich w realizacji celów biznesowych.

 

Historia

Jesteśmy zespołem specjalistów, którzy dostarczają Klientom kompleksowe usługi, koncentrujące się wokół performance marketingu.

Od 2006 roku, działając na polskim i zagranicznych rynkach, dzielimy się naszym bogatym doświadczeniem i ekspercką wiedzą, znajdując tym samym uznanie wśród Partnerów.

W 2006 roku,  jako jedna z pierwszych firm w Polsce, uzyskaliśmy certyfikat Google AdWords Qualified Company.

Na początku 2007 roku jedna z największych wyszukiwarek polskich – Onet, przyznała nam tytuł Złotego Partnera Ad market. Po zaledwie roku działalności weszliśmy do grona 100 największych na świecie agencji zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach. Zaczęliśmy współtworzyć i aktywnie uczestniczyć w działalności komórki SEM w IAB Polska.

Od 2007 roku prowadzimy działania rozliczane w modelach efektywnościowych. Początkowo nawiązując współpracę z działającymi na rynku sieciami afiliacyjnymi, później bezpośrednio z serwisami internetowymi.

Rok 2008 był dla nas niezwykle dynamiczny. Jako jedna z pierwszych agencji otrzymaliśmy certyfikat Adkonteks, kupiliśmy spółkę SEMTEC, specjalizującą się w SEO oraz IT. Otworzyliśmy oddziały na Litwie i Łotwie, jak również  pozyskaliśmy inwestorów IQ Partners oraz Xevin Investments. Fundusz Xevin Investments kupił większościowy pakiet udziałów, co przełożyło się na nasz jeszcze szybszy rozwój.

Od początku działalności wyróżnikiem naszych usług jest koncentracja na działaniach przynoszących maksymalne efekty, konwersję oraz sprzedaż. To wokół performance stale rozwijamy portfolio naszych produktów.

W 2008 roku jako pierwsza firma w Polsce wprowadziliśmy usługę retargetowania.

W 2009 roku, na bazie doświadczeń w obszarze e-marketingu, uruchomiliśmy sieć afiliacyjną NetSales. Obecnie to jedna z trzech największych sieci tego typu w Polsce, wielokrotnie nagradzana i doceniana w konkursach oraz rankingach.  

Podsumowaniem trzech pierwszych lat naszej działalności był niezwykle prestiżowy tytuł  Agencji Roku 2009 w kategorii Internet  przyznany przez Media&Marketing Polska.

W 2009 roku poszerzyliśmy kolejny raz nasze portfolio - zostaliśmy wyłącznym przedstawicielem produktów Adobe-Omniture, światowego leadera płatnego Web Analytics, dostarczając tym samym najbardziej zaawansowane narzędzia służące do analizy i optymalizacji strategii marketingowych.

Przeprowadzona przez nas kampania marki Reserved zaowocowała kolejnym wyróżnieniem, tym razem w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”. Rok 2009 przyniósł również zawiązanie aliansu z bigmouthmedia - jedną z największych agencji performance w Europie. 

W 2010 roku rozszerzyliśmy kompetencje o marketing bazodanowy. W tym celu stworzyliśmy dedykowany dział, który w bardzo krótkim czasie został przekształcony w spółkę zależną.

LeadR Sp. z o.o.  oferuje obecnie działania z zakresu pozyskiwania i zarządzania bazami danych, realizacji kampanii lead generation oraz kampanii direct marketingowych.

W  2011 roku otrzymaliśmy niezwykle istotne wyróżnienie, będące odzwierciedleniem naszej pracy, której celem nadrzędnym jest maksymalna efektywność. 

Sieć afiliacyjna NetSales została uhonorowana nagrodą Srebrengo Efektona za realizację kampanii dla firmy Orange.

Pod skrzydłami Cube Group powołaliśmy sieć FashionFun, realizującą kampanie dla marek modowych na serwisach i blogach modowych. Sieć aktualnie zrzesza blisko 100 najbardziej rozpoznawalnych w Polsce blogerek.

Pod koniec roku sfinalizowaliśmy kolejne dwa duże projekty. Uruchomiliśmy SalesMedia – pierwszą w Polsce sieć afiliacyjną rozliczającą się za sprzedaż (CPS). Wystartowała również MailSales, największa sieć mailingowa na naszym rynku.  

W grudniu 2012 roku NetSales, sieć afiliacyjna należącą do Cube Group, została nagrodzona Silver Efektonem, za najbardziej efektywną kampanię „Najmodniejszebuty.pl” przeprowadzona dla sklepu Answear.com.

W pierwszym kwartale 2013 roku wystartowała nasza sieć mobile marketingowa. mobiu jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku na nowe formy dotarcia do konsumentów, z wykorzystaniem kanału mobilnego.

Nasi specjaliści brali udział w licznych konferencjach i wydarzeniach branżowych. Byliśmy prelegentami m.in. na AdStandard, Ecommerce Trends, eCommerce Standard, Internet ASAP, Jungle Web, Mobile Trends, Retail Technology Days oraz Targach eHandlu.

W marcu Cube Group S.A. zostało wybrane Gazelą Biznesu w rankingu Pulsu Biznesu na najdynamiczniej rozwijające małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wspólnie z Xevin Investments oraz SpeedUp Innovations, w połowie roku pozyskaliśmy udziały w UsabilityTools. To rozwiązanie umożliwiające zdalne badanie użyteczności stron WWW oraz optymalizację konwersji. 

W czerwcu znaleźliśmy się w wąskim gronie agencji nominowanych do nagrody Golden Arrow w konkursie „Marketingu Bezpośredniego” organizowanym m.in. przez Media & Marketing Polska. Nominację otrzymała nasza kampania SEM realizowana dla Aviva-OFE.

Obecnie oferujemy pełen zakres kampanii performance w Internecie. Od przygotowania strategii, poprzez tworzenie kreacji, stron docelowych i landing page, planowanie i zakup mediów, optymalizację, analizy, aż po raportowanie. Nasze kompetencje, wynikające z doświadczenia dedykowanych zespołów, to gwarancja usług na najwyższym poziomie.

Rok 2014 przyniósł wiele sukcesów naszej firmie. Wygraliśmy przetargi na kompleksową obsługę dużych sieci sklepów Żabka i Nexterio oraz firm takich jak: RWE czy PLL LOT (na ponad 30 rynkach na świecie). Kilkanaście dużych, nowych podmiotów powierzyło nam swoje budżety. Był to najbardziej dynamiczny rok pod względem wzrostu przychodów agencji, a wynik dla całej grupy Cube Group wzrósł o ponad 50% w porównaniu z rokiem ubiegłym. W tym roku rozbudowaliśmy również zespół, zatrudniając szereg nowych specjalistów.

Kontynuując przyjętą strategię rozwoju, w maju sprzedaliśmy inkubowaną od 2012 roku spółkę LeadR, która trafiła do portfolio Dirlango, zarządzanego przez Łukasza Wejcherta. Pozyskane z transakcji środki będą inwestowane w kolejne nasze projekty.  Spółki z naszej grupy - sieć mailingowa MailSales oraz sieć afiliacyjna SalesMedia rozwinęły się w ekspresowym tempie. SalesMedia pozyskała kilkudziesięciu nowych klientów – wśród nich Empik oraz Home.pl na wyłączność. Bardzo dynamiczny wzrost zanotowała również spółka White Paper Agency, która znacznie powiększyła grono swoich specjalistów. 

 

Rok 2015 obfitował w sukcesy. Sieć afiliacyjna SalesMedia zdobyła wyróżnienie w kategorii „Produkt/usługa wspierająca generowanie sprzedaży” w konkursie Ekomersy Fundacji Polak 2.0, nagradzającym firmy tworzące nowe standardy w branży. Cube Group otrzymał również nominację do prestiżowej nagrody Golden Arrow za kampanię online dla Żabki. Będący częścią Cube Group SEMSTORM otrzymał nagrodę Aulera dla innowacyjnych projektów o globalnym potencjale za swoją platformę do optymalizacji i planowania działań w wyszukiwarkach.

W tym roku do oferty Cube Group dołączyły płatne kampanie w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn) i usługi kreatywne nastawione na efekt – czyli zgodne z performance design.

Marka NetSales stworzyła innowacyjny model Cost Per Quality Visitior (CPQV), dostarczający realnych i aktywnych użytkowników - uwzględniający ilość czasu i określoną liczbę odwiedzonych podstron przez użytkownika. MailSales rozszerzył zakres swoich usług, stając się kompleksową agencją e-mail marketingową, oferującą przygotowanie strategii, mailingi, newslettery, generowanie leadów, monetyzację baz oraz copywriting. 

Rok 2016 to czas intensywnego rozwoju, zdobywania kolejnych kompetencji i wygranych w przetargach dzięki jeszcze lepszej, poszerzonej ofercie. Do grona Klientów dołączyli m.in. Provident, AliExpress, iTaxi, Kratki.pl, Pyszne.pl oraz Manutan.

Agencja intensywnie poszerzała ofertę i kompetencje, w szczególności w zakresie oferty reklamy Programmatic. Zainwestowała również w rozwój innowacyjnego start-upu Feedink.com, oferującego rozwiązania w zakresie plików produktowych dla e-sklepów oraz zdobyła prestiżowe odznaczenia Google Premier Partner oraz Bing Partner. W ramach dzielenia się wiedzą ekspercką, agencja marketingowa uruchomiła portal poświęcony performance marketingowi – Performance360.pl.

Dzięki prowadzeniu działań dla Klientów firma otrzymała liczne wyróżnienia (m.in. statuetkę MIXX Awards za działania dla Klienta Promedica24 oraz wyróżnienie w European Performance Marketing Awards za działania dla home.pl) i wysokie noty w czasopismach branżowych (Media & Marketing, Press). 

Nagrody i certyfikaty

Cube Group agencją roku 2009

Tytuł Agencji Roku przyznawany jest przez prestiżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

Certyfikat Google AdWords

Certyfikaty stanowią poświadczenie wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania kampaniami AdWords.

efektywne kampanie Silver Efekton

W konkursie „Efekton Awards” wybierane są najbardziej efektywne kampanie w Internecie.

kampanie Golden Arrow

Nagrody „Golden Arrow” przyznawane są w konkursie „Marketingu Bezpośredniego” za najbardziej efektywne kampanie.

Efekton Awards

Efekton Awards to pierwszy w Polsce konkurs efektywności Internecie.

partner marketingowy onet

Certyfikat „Złotego Partnera Ad market” przyznawany jest przez Onet.pl firmom ściśle współpracującym w zakresie działań marketingowych.

Związek Pracodawców Branży Internetowej
IAB

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrzesza największe podmioty związane z Internetem.

kampanie Adkontekst

Certyfikat Partnera Adkontekst stanowi potwierdzenie kompetencji w zakresie prowadzenia kampanii w sieci.

Gazela Biznesu

Gazele Biznesu to ranking najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw.

Spółki i marki w grupie

Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie Klientom kompleksowych usług w zakresie performance marketingu. Systematycznie poszerzamy nasze kompetencje, które są odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku.

Jedna z trzech największych w Polsce sieci afiliacyjnych, powstała w 2009 roku. Obecnie współpracuje z ponad 15 tysiącami Wydawców, realizując nawet najtrudniejsze kampanie reklamowe w Internecie. Odwiedź stronę NetSales.

Największa sieć mailingowa w Polsce (900+ mln kont e-mail w bazach polskich i zagranicznych, 700+ baz mailingowych) oprócz mailingów zewnętrznych oferująca też usługi strategiczne, newslettery, budowę, monetyzację baz danych i uzupełnianie rekordów, e-mail retargeting oraz kreacje. Odwiedź stronę MailSales.

To pierwsza w Polsce sieć afiliacyjna rozliczająca się za sprzedaż (CPS). SalesMedia dedykowana jest przede wszystkim branży e-commerce, oferując kompleksowe wsparcie w zakresie prowadzenia programów partnerskich. Odwiedź stronę SalesMedia.

White Paper to wiarygodny i miarodajny raport lub przewodnik ułatwiający czytelnikowi zrozumienie zagadnienia, znalezienie rozwiązania problemu lub podjęcie decyzji.

SEMTEC Sp. z o.o. specjalizuje się w realizacji działań SEO w wyszukiwarkach, rozliczanych za efekt. Specjaliści SEMTEC opracowali szereg unikatowych rozwiązań technologicznych, wspierających kampanie SEO, w tym SEOapi, SERP24 oraz SEOhosters. Odwiedź stronę SEMTEC.

SEMSTORM to narzędzie do pomiaru działań dowolnej strony w wyszukiwarkach i analizy konkurencji. Pomaga zaplanować, zoptymalizować i nadzorować kampanie SEO i PPC. Jako pierwsze w kraju wprowadziło monitoring kampanii AdWords i PLA. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę SEMSTORM.

To dedykowane narzędzie do badania stron WWW i sklepów internetowych pod kątem użyteczności. Na podstawie analizy uzyskać można wytyczne niezbędne do efektywnej optymalizacji strony internetowej. UsabilityTools to jedno z najlepszych tego typu rozwiązań na świecie. Odwiedź stronę UsabilityTools.

Sieć marketingu mobilnego mobiu powstała w odpowiedzi na rosnące potrzeby rynku na nowe formy dotarcia do potencjalnych klientów. mobiu oferuje przygotowanie i realizowanie kompleksowych kampanii kierowanych na urządzenia mobilne. Odwiedź stronę mobiu.

Pierwsza w Polsce modową sieć reklamowa, która powstała na początku 2012 roku. FashionFan oferuje kompleksową obsługę marek modowych w Interencie. Współpracuje z blisko 100 najpopularniejszymi blogerkami, jak również serwisami modowymi. Odwiedź stronę FashionFan.

Inwestorzy

Xevin Investment i IQ Partners służą nam swoją ogromną wiedzą i doświadczeniem na rynku usług internetowych, dzięki czemu możemy wciąż dynamicznie się rozwijać i konsekwentnie realizować obraną strategię.

Wiodący, polski podmiot inwestycyjny, specjalizujący się w inwestycjach w przedsięwzięcia we wczesnej fazie rozwoju (seed, start-up). Internet, mobile, e-commerce oraz IT to jego główne obszary zainteresowań. Do tej pory IQ Partners zrealizował już ponad 80 projektów inwestycyjnych. Odwiedź stronę IQ Partners.

Fundusz venture capital specjalizujący się w nowych mediach, technologiach, Internecie i telekomunikacji. Xevin Investments został założony w 2008 roku. Fundusz od początku działalności zrealizował ponad 20 inwestycji, z czego sześć zakończyło się udanym wyjściem. Odwiedź stronę Xevin Investments.

Kadra zarządzająca

Andrzej Cudny
Prezes Zarządu Cube Group S.A.
Gwidon Humeniuk
Członek Zarządu Cube Group S.A.
Marcin Michalski
Członek Zarządu
Mateusz Nić
Client Service Director
Cezary Śledziak
SEO Director, Prezes SEMTEC
Paweł Ważyński
SEM Director, Trener AdWords
Marcin Gryczan
SEM Operations Director
Kamila Majcher
Product Director
Anna Gromańska
Publishing & Innovations Director
Wojciech Karwowski
Prezes SEMSTORM
Milena Szałacka
Dyrektor Zarządzający SEMSTORM
Piotr Zabuła
Prezes Feedink
Łukasz Sysa
Prezes WHITE PAPER AGENCY
Może Ty?
Przyszły Manager

Partnerzy

Największa i najbardziej rozpoznawalna wyszukiwarka na świecie.

Jesteśmy przedstawicielem Adobe-Omniture, światowego leadera płatnego Web Analytics.

IAB

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrzesza największe podmioty związane z Internetem.

Kariera

Specjalista ds. finansowych i administracyjnych

rekrutacja@cubegroup.pl

Ogólna

Zakres obowiązków

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • Odpowiedzialność za obieg i weryfikację dokumentów kosztowych;
  • Udział w procesie rozliczania budżetu, rozliczania odchyleń od pozycji budżetowanych ;
  • Kontrola kosztów we wszystkich miejscach ich powstawania;
  • Przygotowywanie analiz finansowych, raportów w zakresie kosztowym;
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca min. poprzez:
    • rozliczenie faktur kosztowych
    • analizę i uzgadnianie danych finansowych
    • rozliczanie projektów
  • Współudział w przygotowywaniu dokumentacji cen transferowych;
  • Udział w procesie audytu wewnętrznego procesów rozliczeniowych oraz biznesowych;
  • Wykonywanie analiz finansowych na potrzeby działu oraz osób zarządzających;
  • Udział w projektach i innowacjach obsługiwanych przez dział finansowy;
  • Bieżące wsparcie działu finansowego;
  • Inne prace zlecone wynikające z nowych potrzeb sprawozdawczych i zarządczych Spółki;
  • Ścisła współpraca z księgowością i innymi działami w firmie w nadzorowanym przez siebie zakresie.

Technical Support Specialist

rekrutacja@cubegroup.pl

Ogólna

Zakres obowiązków

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • Bieżąca obsługa kampanii reklamowych poprzez definiowanie, ustawianie i monitorowanie;
  • Analiza efektywności i optymalizacja emitowanych kampanii;
  • Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z emisją reklam;
  • Zarządzanie kreacjami reklamowymi;
  • Kontrola emisji i optymalizowanie dostępnych źródeł monetyzacji pod jak najwyższy ecpm;
  • Implementacja kodów mierzących, wprowadzanie materiałów reklamowych, śledzenie wyników oraz bieżąca optymalizacja na podstawie narzędzi i danych;
  • Wprowadzanie raportów do systemu;
  • Współpraca z obecnymi partnerami technologicznymi;
  • Przygotowywanie raportów z emisji i dokonanych optymalizacji;
  • Zarządzanie powierzchnią wydawcy;
  • Ścisła współpraca z innymi działami w firmie.

Account Manager/Senior Account Manager (do Działu Agencyjnego)

rekrutacja@cubegroup.pl

Ogólna

Zakres obowiązków

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • realizacja założeń budżetowych,
  • rozwój współpracy i budowanie relacji z obecnymi i nowymi Klientami (domy mediowe, agencje);
  • współudział w tworzeniu i rozwijaniu strategii biznesowej działu;
  • przygotowywanie wycen oraz ofert sprzedażowych dla Klientów agencyjnych;
  • planowanie, optymalizacja, monitoring oraz realizacja kampanii;  
  • konsultacje, prezentacje oraz spotkania biznesowe z Klientami
  • prowadzenie rozliczeń zrealizowanych działań dla Klientów;
  • ścisła współpraca z innymi działami w firmie.

Account Manager

rekrutacja@cubegroup.pl

Ogólna

Zakres obowiązków

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • przygotowywanie strategii, planowanie i zakup mediów, realizacja, monitoring i optymalizacja kampanii marketingowych dla Klientów;
  • kontrola jakości, zakresu, terminowości, efektywności oraz kosztów realizowanych projektów marketingowych dla Klientów,
  • stała opieka nad kluczowymi Klientami biznesowymi agencji, budowanie relacji z Klientem (konsultacje, prezentacje, spotkania, szkolenia);
  • realizacja strategii biznesowej działu i założonych celów sprzedażowych; ścisła współpraca z innymi działami w firmie;
  • współpraca z Klientem bezpośrednim lub z Klientem agencyjnym – w zależności od dotychczasowego doświadczenia

Growth Hacker

rekrutacja@cubegroup.pl

Ogólna

Zakres obowiązków

Do Twoich głównych zadań będzie należało:

  • zarządzanie serwisem z kategorii e-commerce / promocje;
  • opracowanie strategii rozwoju portalu i dalszej monetyzacji; wymyślanie niestandardowych metod promocji i pozyskania ruchu na stronie;
  • współpraca z innymi działami firmy (szczególnie w zakresie działań SEO i SEM) oraz z zewnętrznymi sieciami afiliacyjnymi;
  • zarządzanie zespołem zdalnych copywriterów i podwykonawców;
  • dbanie o ciekawe treści na stronie i w mediach społecznościowych portalu;
  • bieżąca analiza i optymalizacja – to Ty podejmiesz na ich podstawie decyzję, w jakim kierunku zmierza serwis!

SEM Specialist

rekrutacja@cubegroup.pl

Ogólna

Zakres obowiązków
  • Planowanie oraz tworzenie kampanii w wyszukiwarkach, sieciach kontekstowych i społecznościowych.
  • Prowadzenie, monitorowanie i optymalizacja kampanii.
  • Przygotowywanie raportów i analiz.
  • Konsultacje, prezentacje oraz spotkania biznesowe z Klientami.
  • Przygotowanie ofert dla potencjalnych Klientów.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Wawelska 14, 02-061 Warszawa
Cube Group S.A., Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712, NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.