O Nas

Jesteś tutaj

Kim jesteśmy?

Cube Group to agencja digital marketingowa z nastawieniem na performance i przełożenie działań na efekty biznesowe.

Realizujemy kompleksowe działania digital – od spójnej i długoterminowej strategii digital, przez planowanie i zakup najlepszych mediów (SEM, PPC i SEO, content marketing, afiliacja, e-mail marketing, programmatic, mobile itd., przygotowywanie kreacji digitalowych, analizę stron WWW (UX, UI), Data Analytics i Data Science, aż po raportowanie efektów i rekomendację, jak je skalować.

Dzięki doświadczeniu i szerokim kompetencjom zapewniamy naszym Klientom najwyższą skuteczność przeprowadzanych kampanii i wspieramy ich w realizacji celów biznesowych.

Historia

Jesteśmy zespołem specjalistów, którzy dostarczają Klientom kompleksowe usługi, koncentrujące się wokół performance marketingu.

Od 2006 roku, działając na polskim i zagranicznych rynkach, dzielimy się naszym bogatym doświadczeniem i ekspercką wiedzą, znajdując tym samym uznanie wśród Partnerów.

W 2006 roku, jako jedna z pierwszych firm w Polsce, uzyskaliśmy certyfikat Google AdWords Qualified Company.

Na początku 2007 roku jedna z największych wyszukiwarek polskich – Onet, przyznała nam tytuł Złotego Partnera Ad market. Po zaledwie roku działalności weszliśmy do grona 100 największych na świecie agencji zajmujących się marketingiem w wyszukiwarkach. Zaczęliśmy współtworzyć i aktywnie uczestniczyć w działalności komórki SEM w IAB Polska.

Od 2007 roku prowadzimy działania rozliczane w modelach efektywnościowych. Początkowo nawiązując współpracę z działającymi na rynku sieciami afiliacyjnymi, później bezpośrednio z serwisami internetowymi.

Rok 2008 był dla nas niezwykle dynamiczny. Jako jedna z pierwszych agencji otrzymaliśmy certyfikat Adkonteks, kupiliśmy spółkę SEMTEC, specjalizującą się w SEO oraz IT. Otworzyliśmy oddziały na Litwie i Łotwie, jak również pozyskaliśmy inwestorów IQ Partners oraz Xevin Investments. Fundusz Xevin Investments kupił większościowy pakiet udziałów, co przełożyło się na nasz jeszcze szybszy rozwój.

Od początku działalności wyróżnikiem naszych usług jest koncentracja na działaniach przynoszących maksymalne efekty, konwersję oraz sprzedaż. To wokół performance stale rozwijamy portfolio naszych produktów.

W 2008 roku jako pierwsza firma w Polsce wprowadziliśmy usługę retargetowania.

W 2009 roku, na bazie doświadczeń w obszarze e-marketingu, uruchomiliśmy sieć afiliacyjną NetSales. Obecnie to jedna z trzech największych sieci tego typu w Polsce, wielokrotnie nagradzana i doceniana w konkursach oraz rankingach.

Podsumowaniem trzech pierwszych lat naszej działalności był niezwykle prestiżowy tytuł Agencji Roku 2009 w kategorii Internet przyznany przez Media&Marketing Polska.

W 2009 roku poszerzyliśmy kolejny raz nasze portfolio - zostaliśmy wyłącznym przedstawicielem produktów Adobe-Omniture, światowego leadera płatnego Web Analytics, dostarczając tym samym najbardziej zaawansowane narzędzia służące do analizy i optymalizacji strategii marketingowych.

Przeprowadzona przez nas kampania marki Reserved zaowocowała kolejnym wyróżnieniem, tym razem w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”. Rok 2009 przyniósł również zawiązanie aliansu z bigmouthmedia - jedną z największych agencji performance w Europie.

W 2010 roku rozszerzyliśmy kompetencje o marketing bazodanowy. W tym celu stworzyliśmy dedykowany dział, który w bardzo krótkim czasie został przekształcony w spółkę zależną.

LeadR Sp. z o.o. oferuje obecnie działania z zakresu pozyskiwania i zarządzania bazami danych, realizacji kampanii lead generation oraz kampanii direct marketingowych.

W 2011 roku otrzymaliśmy niezwykle istotne wyróżnienie, będące odzwierciedleniem naszej pracy, której celem nadrzędnym jest maksymalna efektywność.

Sieć afiliacyjna NetSales została uhonorowana nagrodą Srebrengo Efektona za realizację kampanii dla firmy Orange.

Pod skrzydłami Cube Group powołaliśmy sieć FashionFun, realizującą kampanie dla marek modowych na serwisach i blogach modowych. Sieć aktualnie zrzesza blisko 100 najbardziej rozpoznawalnych w Polsce blogerek.

Pod koniec roku sfinalizowaliśmy kolejne dwa duże projekty. Uruchomiliśmy SalesMedia – pierwszą w Polsce sieć afiliacyjną rozliczającą się za sprzedaż (CPS). Wystartowała również MailSales, największa sieć mailingowa na naszym rynku.

W grudniu 2012 roku NetSales, sieć afiliacyjna należącą do Cube Group, została nagrodzona Silver Efektonem, za najbardziej efektywną kampanię „Najmodniejszebuty.pl” przeprowadzona dla sklepu Answear.com.

W pierwszym kwartale 2013 roku wystartowała nasza sieć mobile marketingowa. mobiu jest odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku na nowe formy dotarcia do konsumentów, z wykorzystaniem kanału mobilnego.

Nasi specjaliści brali udział w licznych konferencjach i wydarzeniach branżowych. Byliśmy prelegentami m.in. na AdStandard, Ecommerce Trends, eCommerce Standard, Internet ASAP, Jungle Web, Mobile Trends, Retail Technology Days oraz Targach eHandlu.

W marcu Cube Group S.A. zostało wybrane Gazelą Biznesu w rankingu Pulsu Biznesu na najdynamiczniej rozwijające małe i średnie przedsiębiorstwa.

Wspólnie z Xevin Investments oraz SpeedUp Innovations, w połowie roku pozyskaliśmy udziały w UsabilityTools. To rozwiązanie umożliwiające zdalne badanie użyteczności stron WWW oraz optymalizację konwersji.

W czerwcu znaleźliśmy się w wąskim gronie agencji nominowanych do nagrody Golden Arrow w konkursie „Marketingu Bezpośredniego” organizowanym m.in. przez Media & Marketing Polska. Nominację otrzymała nasza kampania SEM realizowana dla Aviva-OFE.

Obecnie oferujemy pełen zakres kampanii performance w Internecie. Od przygotowania strategii, poprzez tworzenie kreacji, stron docelowych i landing page, planowanie i zakup mediów, optymalizację, analizy, aż po raportowanie. Nasze kompetencje, wynikające z doświadczenia dedykowanych zespołów, to gwarancja usług na najwyższym poziomie.

Rok 2014 przyniósł wiele sukcesów naszej firmie. Wygraliśmy przetargi na kompleksową obsługę dużych sieci sklepów Żabka i Nexterio oraz firm takich jak: RWE czy PLL LOT (na ponad 30 rynkach na świecie). Kilkanaście dużych, nowych podmiotów powierzyło nam swoje budżety. Był to najbardziej dynamiczny rok pod względem wzrostu przychodów agencji, a wynik dla całej grupy Cube Group wzrósł o ponad 50% w porównaniu z rokiem ubiegłym. W tym roku rozbudowaliśmy również zespół, zatrudniając szereg nowych specjalistów.

Kontynuując przyjętą strategię rozwoju, w maju sprzedaliśmy inkubowaną od 2012 roku spółkę LeadR, która trafiła do portfolio Dirlango, zarządzanego przez Łukasza Wejcherta. Pozyskane z transakcji środki będą inwestowane w kolejne nasze projekty. Spółki z naszej grupy - sieć mailingowa MailSales oraz sieć afiliacyjna SalesMedia rozwinęły się w ekspresowym tempie. SalesMedia pozyskała kilkudziesięciu nowych klientów – wśród nich Empik oraz Home.pl na wyłączność. Bardzo dynamiczny wzrost zanotowała również spółka White Paper Agency, która znacznie powiększyła grono swoich specjalistów.

Rok 2015 obfitował w sukcesy. Sieć afiliacyjna SalesMedia zdobyła wyróżnienie w kategorii „Produkt/usługa wspierająca generowanie sprzedaży” w konkursie Ekomersy Fundacji Polak 2.0, nagradzającym firmy tworzące nowe standardy w branży. Cube Group otrzymał również nominację do prestiżowej nagrody Golden Arrow za kampanię online dla Żabki. Będący częścią Cube Group SEMSTORM otrzymał nagrodę Aulera dla innowacyjnych projektów o globalnym potencjale za swoją platformę do optymalizacji i planowania działań w wyszukiwarkach.

W tym roku do oferty Cube Group dołączyły płatne kampanie w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn) i usługi kreatywne nastawione na efekt – czyli zgodne z performance design.

Marka NetSales stworzyła innowacyjny model Cost Per Quality Visitior (CPQV), dostarczający realnych i aktywnych użytkowników - uwzględniający ilość czasu i określoną liczbę odwiedzonych podstron przez użytkownika. MailSales rozszerzył zakres swoich usług, stając się kompleksową agencją e-mail marketingową, oferującą przygotowanie strategii, mailingi, newslettery, generowanie leadów, monetyzację baz oraz copywriting.

Rok 2016 to dla nas czas intensywnego rozwoju, zdobywania kolejnych kompetencji i wygranych w przetargach dzięki jeszcze lepszej, poszerzonej ofercie. Do grona Klientów dołączyli m.in. Provident, AliExpress, iTaxi, Kratki.pl, Pyszne.pl oraz Manutan.

Agencja intensywnie poszerzała ofertę i kompetencje, w szczególności w zakresie oferty reklamy Programmatic. Zainwestowała również w rozwój innowacyjnego start-upu Feedink.com, oferującego rozwiązania w zakresie plików produktowych dla e-sklepów oraz zdobyła prestiżowe odznaczenia Google Premier Partner oraz Bing Partner. W ramach dzielenia się wiedzą ekspercką uruchomiliśmy portal poświęcony performance marketingowi – Performance360.pl.

Dzięki prowadzeniu działań dla Klientów otrzymaliśmy liczne wyróżnienia (m.in. statuetkę MIXX Awards za działania dla Klienta Promedica24 oraz wyróżnienie w European Performance Marketing Awards za działania dla home.pl) i wysokie noty w czasopismach branżowych (Media & Marketing, Press).

Rok 2017 to czas inwestycji w interdyscyplinarną i jeszcze bardziej efektywną strukturę działania naszych zespołów oraz wzmożonego nacisku na wiedzę i efektywność.

Dopasowywaliśmy nasze struktury bardziej do oczekiwań klientów i trendów, m.in. ostatecznie wypracowaliśmy model interdyscyplinarnej współpracy w zespołach klienckich, wyodrębniliśmy dedykowane działy: Programmatic, Strategii oraz Publishing & Innovations (opiekujący się wydawcami należących do nas sieci SalesMedia, NetSales i MailSales). Stworzyliśmy również własne narzędzia wspierające działania afiliacyjne wydawców m.in. SalesLink i Centrum Kuponów.

Nasze wyniki i szczególna orientacja na KPI ilościowe i jakościowe skutkowały również poszerzeniem współpracy m.in. z wieloletnimi klientami jak Polpharma, innogy czy Kratki.pl. Nawiązaliśmy również współpracę z nowymi markami, m.in. XL Energy Drink, Egmont, mFind, Yes Finanse czy Logihub.

Poszerzaliśmy kompetencje w zakresie kompleksowych strategii mediowych i komunikacyjnych. Zealizowaliśmy m.in. całościowo w online rebrandingową kampanię „Miło Cię widzieć / RWE przedstawia innogy”, kampanię XL Energy Drink „Wygraj z XL” z dużym zaangażowaniem influencerów oraz kampanię dla kliniki leczenia niepłodności InviMed „Jesteśmy dumni z naszych pacjentów”.

W 2017 zdobyliśmy również szereg nagród i wyróżnień za działania prowadzone dla Klientów, m.in. 3 statuetki MIXX Awards, Effective Mobile Marketing Award i 2 nagrody Golden Arrow, 2 nominacje do Google Premier Partner Awards, wyróżnienie Mistrzowie Performance od "Media & Marketing Polska". Rok zamknęliśmy wysokimi notami w rankingu „Panorama Reklamy” magazyny „Press".

Nagrody i certyfikaty

Spółki i marki w grupie

Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie Klientom kompleksowych usług w zakresie performance marketingu. Systematycznie poszerzamy nasze kompetencje, które są odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku.

Inwestorzy

Xevin Investment i IQ Partners służą nam swoją ogromną wiedzą i doświadczeniem na rynku usług internetowych, dzięki czemu możemy wciąż dynamicznie się rozwijać i konsekwentnie realizować obraną strategię.

Wiodący, polski podmiot inwestycyjny, specjalizujący się w inwestycjach w przedsięwzięcia we wczesnej fazie rozwoju (seed, start-up). Internet, mobile, e-commerce oraz IT to jego główne obszary zainteresowań. Do tej pory IQ Partners zrealizował już ponad 80 projektów inwestycyjnych. Odwiedź stronę IQ Partners.

Fundusz venture capital
specjalizujący się w nowych mediach,
technologiach, Internecie i
telekomunikacji. Xevin Investments
został założony w 2008 roku. Fundusz
od początku działalności zrealizował
ponad 20 inwestycji, z czego sześć
zakończyło się udanym wyjściem.
Odwiedź stronę Xevin Investments.

Kadra zarządzająca

Andrzej Cudny
Prezes Zarządu Cube Group S.A.
Marcin Michalski
Członek Zarządu

 

Mateusz Nić
Client Service Director

 

Cezary Śledziak
SEO Director, Prezes SEMTEC

 

Maciej Urbański
Chief Technology Officer

 

Andrzej Siniawski
Head of SEM & Social, certyfikowany trener AdWords

 

Kamila Majcher
Product Director

 

Anna Gromańska
Publishing & Innovations Director

Michał Gąś
Head of Programmatic

 

Wojciech Karwowski
Prezes SEMSTORM

 

Milena Szałacka
Dyrektor Zarządzający SEMSTORM

 

Piotr Zabuła
Prezes Feedink

 

Łukasz Sysa
Prezes WHITE PAPER AGENCY

 

Może Ty?
Przyszły Manager

Partnerzy

Największa i najbardziej rozpoznawalna wyszukiwarka na
świecie.

Jesteśmy przedstawicielem Adobe-Omniture, światowego
leadera płatnego Web Analytics.

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
zrzesza największe podmioty związane z Internetem.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:

Zobacz treść

Zobacz treść

Zobacz treść

Zobacz treść

Zobacz treść
Informacje dot. ochrony danych osobowych.
Zobacz treść