Answear.com

Cel: 

Wygenerowanie w trzy miesiące 100 000 leadów, które skonwertują na sprzedaż.
Kampania przeprowadzona została w okresie od października do grudnia 2012. To trudny czas dla marketerów zajmujących się branżową modową. W tym okresie rozpoczynają się i są przeprowadzane promocje kolekcji jesienno – zimowych wszystkich największych marek.

Rezultaty: 
132
tys.
LICZBA ZEBRANYCH REKORDÓW
820
tys.
LICZBA UNIKALNYCH WZIYT NA LANDING PAGE
477
mln
LICZBA ODSŁON REKLAMY

Realizacja:

Answear.com najmodniejsze

Answear.com najmodniejsze-2

Answear.com najmodniejsze-3

  • Poprzez konkurs w którym uczestniczki mogły samodzielnie wybrać nagrodę.
  • Liczba przygotowanych kreacji: ponad 500.
  • Dedykowany landing page – Najmodniejszebuty.pl.
  • Zastosowane formy reklamowe to m.in. display, e-mailing, wpisy na Facebooku, social ads, artykuły sponsorowane.
Opis: 

W ciągu trzech miesięcy zgromadzonych zostało ponad 130 000 wyselekcjonowanych (sprofilowanych) rekordów. Inwestycja sklepu w działania reklamowe zwróciła się w ciągu pierwszej wysyłki e-mailingu. NetSales za przeprowadzone działania została uhonorowana nagrodą Efekton Awards 2012.

Zapraszamy do zapoznania się z infografiką oraz video case study.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:

Zobacz treść

Zobacz treść

Zobacz treść

Zobacz treść

Zobacz treść
Informacje dot. ochrony danych osobowych.
Zobacz treść