Answear.com

Cel: 

Wygenerowanie w trzy miesiące 100 000 leadów, które skonwertują na sprzedaż.
Kampania przeprowadzona została w okresie od października do grudnia 2012. To trudny czas dla marketerów zajmujących się branżową modową. W tym okresie rozpoczynają się i są przeprowadzane promocje kolekcji jesienno – zimowych wszystkich największych marek.

Rezultaty: 
132
tys.
LICZBA ZEBRANYCH REKORDÓW
820
tys.
LICZBA UNIKALNYCH WZIYT NA LANDING PAGE
477
mln
LICZBA ODSŁON REKLAMY

Realizacja:

Answear.com najmodniejsze

Answear.com najmodniejsze-2

Answear.com najmodniejsze-3

  • Poprzez konkurs w którym uczestniczki mogły samodzielnie wybrać nagrodę.
  • Liczba przygotowanych kreacji: ponad 500.
  • Dedykowany landing page – Najmodniejszebuty.pl.
  • Zastosowane formy reklamowe to m.in. display, e-mailing, wpisy na Facebooku, social ads, artykuły sponsorowane.
Opis: 

W ciągu trzech miesięcy zgromadzonych zostało ponad 130 000 wyselekcjonowanych (sprofilowanych) rekordów. Inwestycja sklepu w działania reklamowe zwróciła się w ciągu pierwszej wysyłki e-mailingu. NetSales za przeprowadzone działania została uhonorowana nagrodą Efekton Awards 2012.

Zapraszamy do zapoznania się z infografiką oraz video case study.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa