Aviva – OFE

Cel: 

Pozyskanie jak największej liczby wniosków przystąpienia do Aviva OFE, przy określonym maksymalnym koszcie pozyskania. Realizacja miała także wpłynąć na wzrost świadomości marki oraz wzrost efektywności dotychczas prowadzonych działań z obszaru SEM.

Rezultaty: 
76
%
WZROST LICZBY POZYSKANYCH WNIOSKÓW
63
%
SPADEK KOSZTU ZA KLIKNIĘCIE
29
%
WZROST WSPÓŁCZYNNIKA KLIKALNOŚCI

Realizacja:

Aviva - OFE

Aviva - OFE-2

  • Ponad 4,2 tysiące fraz kluczowych.
  • Ponad 2,3 tysiące fraz wykluczających.
  • Ponad 439 unikalnych reklam.
  • Ponad 1,2 tysiąca witryn.
  • 1linia kreacyjna, 2 wersje landing page (testy A/B).

„Z agencją Cube Group współpracujemy nieprzerwanie od 2007 roku w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych obejmującego linki sponsorowane oraz pozycjonowanie stron…”

Arkadiusz Gawryluk, Koordynator ds. sprzedaży internetowej

Opis: 

Po przeprowadzeniu akcji liczba składanych wniosków wzrosła o 76%. W komunikacji zastosowano dwa kanały: wyszukiwarkę Google oraz sieć reklamową GDN. Jedną z największych trudności było wyróżnienie prowadzonych działań na tle konkurencyjnych kampanii oraz sam dobór grupy docelowej – osoby które podjęły pracę w okresie sierpień – grudzień 2012 oraz osoby które którzy zamierzali zmienić Otwarty Fundusz Emerytalny.

Cube Group zostało wyróżnione nominacją do nagrody Golden Arrow 2013 za przeprowadzoną kampanię. O sukcesie zadecydowała ciągła rozbudowa i optymalizacja kampanii oraz zastosowanie niestandardowej strategii określania stawek oraz targetowania.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:

Zobacz treść

Zobacz treść

Zobacz treść

Zobacz treść

Zobacz treść
Informacje dot. ochrony danych osobowych.
Zobacz treść