
Pozyskanie jak największej liczby wniosków przystąpienia do Aviva OFE, przy określonym maksymalnym koszcie pozyskania. Realizacja miała także wpłynąć na wzrost świadomości marki oraz wzrost efektywności dotychczas prowadzonych działań z obszaru SEM.
Realizacja:
- Ponad 4,2 tysiące fraz kluczowych.
- Ponad 2,3 tysiące fraz wykluczających.
- Ponad 439 unikalnych reklam.
- Ponad 1,2 tysiąca witryn.
- 1linia kreacyjna, 2 wersje landing page (testy A/B).
Po przeprowadzeniu akcji liczba składanych wniosków wzrosła o 76%. W komunikacji zastosowano dwa kanały: wyszukiwarkę Google oraz sieć reklamową GDN. Jedną z największych trudności było wyróżnienie prowadzonych działań na tle konkurencyjnych kampanii oraz sam dobór grupy docelowej – osoby które podjęły pracę w okresie sierpień – grudzień 2012 oraz osoby które którzy zamierzali zmienić Otwarty Fundusz Emerytalny.
Cube Group zostało wyróżnione nominacją do nagrody Golden Arrow 2013 za przeprowadzoną kampanię. O sukcesie zadecydowała ciągła rozbudowa i optymalizacja kampanii oraz zastosowanie niestandardowej strategii określania stawek oraz targetowania.
„Z agencją Cube Group współpracujemy nieprzerwanie od 2007 roku w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych obejmującego linki sponsorowane oraz pozycjonowanie stron…”
Arkadiusz Gawryluk, Koordynator ds. sprzedaży internetowej