E-drogeria

Cel: 

Wzrost popularności sklepu internetowego który w dłuższej perspektywie przełoży się na generowanie sprzedaży oferowanych produktów.

Rezultaty: 
12.7
%
open rate
57.4
%
CTR – w stosunku do liczby otwartych maili
9.9
tys.
LICZBA ZAREJESTROWANYCH SPRZEDAŻY

Realizacja:

E-drogeria

  • Dotarcie do określonej grupy docelowej – kobiety w wieku powyżej 25 lat.
  • Zrealizowanie wysyłki mailingowej do 800 tysięcy adresów.
  • Przeprowadzenie testów A/B kreacji.
  • Najefektywniejszy tematy wiadomości: „Odbierz pachnący prezent” a następnie „Testuj kosmetyki za darmo!”
Opis: 

Działania zastosowane w przypadku tej kampanii to doskonały przykład na to jak ważne znaczenie w przypadku wysyłki mailingowej mają: temat wiadomości, jej waga oraz wyraźny Call-To-Action.

MailSales wyselekcjonował bazy kobiet powyżej 25. roku życia. Target został zawężony głównie na mieszkanki dużych miast. Wszystkie, biorące udział w wysyłce, adresy były sprawdzane pod kątem aktywności ich użytkowników w ciągu 2 tygodni wstecz od daty wysyłki. Zastosowano również segmentację produktową – wysyłki realizowane były do osób zainteresowanych konkretną kategorią produktów. Mailing został zrealizowany do 800 tysięcy adresów e-mail.

Początkowo, testowo na prośbę klienta, użytkowniczki otrzymywały wiadomość o temacie: „Odbierz pachnący prezent od…” i kreację ważącą ponad 500kB, co narażało wiadomość na umieszczenie w SPAMie. Na kreacji nie było zarówno wyraźnej informacji o prezencie, jak i buttona, który umożliwiałby przejście na landing page w celu zapoznania się ze szczegółami oferty.

Kolejne działania realizowane przez MailSales, zgodne z dobrymi praktykami, pokazały jak niewielkim wysiłkiem można sprawić by wyniki mailingu były kilkukrotnie wyższe od początkowych. Nowy temat mailingu brzmiał: „Testuj kosmetyki za darmo!”, co znacząco wpłynęło na poprawę wskaźnika Open Rate. Kreacja mailingowa została odchudzona do 50kB a widoczne CTA pozwoliło na trzykrotne zwiększenie wskaźnika klikalności.

Odnotowano blisko 10 tysięcy zarejestrowanych sprzedaży!

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz