EuroFlorist

Cel: 

Wzrost sprzedaży sklepu online o 20% za pomocą kampanii targetowanej na polskojęzycznych internautów, zamieszkujących kraje na całym świecie.

Rezultaty: 
26
%
wzrost liczby transakcji
21
%
obniżenie kosztu transakcji
36
%
wzrost współczynnika konwersji

Realizacja:

EuroFlorist

  • Dotarcie do pięciu krajów z najliczniejszą grupą Polonijną.
  • Zastosowanie emisji w wyszukiwarce Google i sieci reklamowej Google.
  • Stała kampania, z uwzględnieniem sezonowości.
  • Dopasowana komunikacja do poszczególnych rynków.
Opis: 

Jedna z największych i najpopularniejszych kwiaciarni internetowych w Polsce – EuroFlorist, posiadająca ponad 9000 kwiaciarni w Polsce, Austrii, Belgii, Danii, Francji, Holandii, Luksemburgu, Niemczech, Norwegii i Szwecji, nawiązała z Cube Group współpracę w zakresie przeprowadzenia efektywnej kampanii AdWords. Zrealizowane działania miały przede wszystkim przełożyć się na wzorst sprzedaży kwiaciarni. Kampania przyczyniła się m.in. do wzrostu liczby transakcji o 26%. Liczba wyświetleń wzorstła o 14%, z kolei kliknięć o 17%.

W wyniku przeprowadzonych działań marketingowych wspólczynnik klikalności (CTR) wzrósł o 13%, natomiast współczynnik odrzuceń spadł o 28%.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz