EuroFlorist

Cel: 

Wzrost sprzedaży sklepu online o 20% za pomocą kampanii targetowanej na polskojęzycznych internautów, zamieszkujących kraje na całym świecie.

Rezultaty: 
26
%
wzrost liczby transakcji
21
%
obniżenie kosztu transakcji
36
%
wzrost współczynnika konwersji

Realizacja:

EuroFlorist

  • Dotarcie do pięciu krajów z najliczniejszą grupą Polonijną.
  • Zastosowanie emisji w wyszukiwarce Google i sieci reklamowej Google.
  • Stała kampania, z uwzględnieniem sezonowości.
  • Dopasowana komunikacja do poszczególnych rynków.
Opis: 

Jedna z największych i najpopularniejszych kwiaciarni internetowych w Polsce – EuroFlorist, posiadająca ponad 9000 kwiaciarni w Polsce, Austrii, Belgii, Danii, Francji, Holandii, Luksemburgu, Niemczech, Norwegii i Szwecji, nawiązała z Cube Group współpracę w zakresie przeprowadzenia efektywnej kampanii AdWords. Zrealizowane działania miały przede wszystkim przełożyć się na wzorst sprzedaży kwiaciarni. Kampania przyczyniła się m.in. do wzrostu liczby transakcji o 26%. Liczba wyświetleń wzorstła o 14%, z kolei kliknięć o 17%.

W wyniku przeprowadzonych działań marketingowych wspólczynnik klikalności (CTR) wzrósł o 13%, natomiast współczynnik odrzuceń spadł o 28%.

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa