Hilt.com.ua

Cel: 

Wygenerowanie możliwie największej liczby rejestracji w klubie przy zachowaniu maksymalnego kosztu pozyskania.

Rezultaty: 
18.5
tys.
LICZBA POZYSKANYCH LEADÓW
10.6
%
ŚREDNI WSPÓŁCZYNNIK KONWERSJI
9.3
%
ŚREDNI WSPÓŁCZYNNIK KLIKALNOŚCI (WYSZUKIWARKA)

Realizacja:

Hilt.com.ua-1

Hilt.com.ua-2

  • Sieć wyszukiwania Google, sieć reklamowa Google oraz Facebook.
  • Ponad 559 tysięcy fraz kluczowych.
  • Ponad 14 tysięcy fraz wykluczających.
  • Ponad 4 tysiące reklam.
  • Ponad 12 tysięcy witryn, na których wyświetlały się reklamy.
Opis: 

Cube Group realizował w grudniu 2012 roku kampanię PPC dla internetowego klubu zakupowego HILT, działającego na rynku ukraińskim. W realizowanych działań wykorzystano następujące kanały: sieć wyszukania Google, sieć reklamową Google oraz Facebook. Kampania uzyskała bardzo dobre wyniki, m.in. średni wspólczynnik klikalności wynosił 10,6%.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jeśli jesteś reklamodawcą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa