Hilt.com.ua

Cel: 

Wygenerowanie możliwie największej liczby rejestracji w klubie przy zachowaniu maksymalnego kosztu pozyskania.

Rezultaty: 
18.5
tys.
LICZBA POZYSKANYCH LEADÓW
10.6
%
ŚREDNI WSPÓŁCZYNNIK KONWERSJI
9.3
%
ŚREDNI WSPÓŁCZYNNIK KLIKALNOŚCI (WYSZUKIWARKA)

Realizacja:

Hilt.com.ua-1

Hilt.com.ua-2

  • Sieć wyszukiwania Google, sieć reklamowa Google oraz Facebook.
  • Ponad 559 tysięcy fraz kluczowych.
  • Ponad 14 tysięcy fraz wykluczających.
  • Ponad 4 tysiące reklam.
  • Ponad 12 tysięcy witryn, na których wyświetlały się reklamy.
Opis: 

Cube Group realizował w grudniu 2012 roku kampanię PPC dla internetowego klubu zakupowego HILT, działającego na rynku ukraińskim. W realizowanych działań wykorzystano następujące kanały: sieć wyszukania Google, sieć reklamową Google oraz Facebook. Kampania uzyskała bardzo dobre wyniki, m.in. średni wspólczynnik klikalności wynosił 10,6%.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
przetwarzanie danych przez Cube Group S.A. w związku z zapytaniemZobacz
otrzymywanie od Cube Group S.A. informacji na maila w związku z zapytaniem Zobacz
marketing Zobacz
informacje handlowe na maila: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencji i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
informacje handlowe na telefon: m.in. nowości produktowe, warsztaty, konferencje i wszelkie inicjatywy organizacyjne Zobacz
Informacje dot. ochrony danych osobowych. Zobacz