Home > Case studies
  • WWF

    WWF

    Odkrywamy tajniki skutecznej optymalizacji kampanii TikTok, która znacząco redukuje CPC i CPL. Poznaj, strategię, która pozwoliła WWF osiągnąć imponujący wynik, minimalizując jednocześnie koszty. Dowiedz się, jak drobne zmiany mogą przynieść wielkie korzyści kampanii reklamowej.

    CZYTAJ DALEJ

  • Mӧller’s

    Mӧller’s

    Odkryj, w jaki sposób nasze podejście do strategii treści, skoncentrowane na dostarczaniu wartościowych i wysokiej jakości materiałów, wpłynęło na poprawę widoczności.

    CZYTAJ DALEJ

  • Colon C

    Colon C

    Odkryj historię sukcesu Colon C, opartą na starannie zaplanowanej strategii treści i artykułach na blogu o wysokiej jakości.

    CZYTAJ DALEJ

  • Automatyzacja działań  i głęboka analiza danych w drodze po sukces

    Automatyzacja działań i głęboka analiza danych w drodze po sukces

    Dobra analiza ścieżki klientów i strategia oparta o wykorzystanie danych pomaga zoptymalizować budżet i zwiększyć wyniki sprzedażowe.

    CZYTAJ DALEJ

  • Zaawansowane wykorzystanie danych  i personalizacja

    Zaawansowane wykorzystanie danych i personalizacja

    Zobacz jak stworzyliśmy w pełni zautomatyzowaną kampanię opartą o wykorzystanie danych w kanałach display, social mediach, push i sms.

    CZYTAJ DALEJ

  • Zbudowanie strategii omnichannel i precyzyjne targetowanie

    Zbudowanie strategii omnichannel i precyzyjne targetowanie

    Zobacz jak dotarliśmy efektywnie do grupy docelowej, wykorzystując m.in. display, mailing, programmatic, social paid i organic.

    CZYTAJ DALEJ