Provident Polska

Cel: 

30% wzrost liczby ofert dla udzielanej online Pożyczki Samoobsługowej przy jednoczesnym obniżeniu kosztu pozyskania oferty CPA i utrzymaniu budżetu reklamowego w porównaniu do analogicznego okresu w 2017 roku

Rezultaty: 
+101
%
czyli aż 2-krotny wzrost liczby ofert dla Pożyczki Samoobsługowej, utrzymany budżet reklamowy z poprzedniego roku
-60
%
kosztu pozyskania oferty CPA

Realizacja:

Provident Polska - case study
  • Przygotowanie i wdrożenie długofalowej strategii online w oparciu o:
    • Search Ads 360
    • Model Data-Driven Attribution (DDA)
  • Wdrożenie dedykowanych automatycznych strategii w zależności od typu kampanii.
  • Identyfikacja konwertujących i niekonwertujących ścieżek użytkownika.
  • Automatyzacja działań do zarządzania kosztem CPA i kontroli wydawanego budżetu w zależności od potencjału = wzrost liczby ofert.
Opis: 

Silnie konkurencyjny segment pozabankowych instytucji finansowych i restrykcyjne uwarunkowania prawne, ograniczające również emisję reklam w wyszukiwarce. Jak osiągnąć wzrost przyznania pożyczek? Z takim wyzwaniem zmierzył się Provident Polska. Realizacja założonych celów wymagała zastosowania długofalowej koncepcji zmian opierających się na głębokiej analizie danych z uwzględnieniem sezonowości, różnorodnej ścieżki konwersji użytkownika, a także jego wielu punktów styku z reklamą. Wykorzystaliśmy do tego Search Ads 360, dający większe możliwości optymalizacyjne w stosunku do Google Ads oraz zaawansowane strategie ustalania stawek.

Koncepcja zakładała wykorzystanie takich elementów jak:
• Atrybucja
• Machine Learning
• Automatyczne reguły i strategie
• Wykorzystanie kampanii Click-To-Call do wsparcia sprzedaży Pożyczki dopasowanej

Kampania odniosła ogromny sukces:
• Aż 2-krotny (+101%) wzrost liczby ofert dla Pożyczki Samoobsługowej z utrzymaniem reżimu budżetu reklamowego z poprzedniego roku
• Obniżenie o 60% kosztu pozyskania oferty CPA
• Zwiększenie kaloryczności pozyskanych ofert = wyraźny wzrost liczby podpisanych umów z nowymi klientami w porównaniu analogicznym okresem w 2017 roku.
Sukces kampanii został wyróżniony nominacją do międzynarodowego konkursu European Search Awards 2019.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

Jesteś zainteresowany ofertą:

W pozostałych sprawach:

Adres:

Cube Group S.A.
ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa