Reserved

Cel: 

Zwiększenie sprzedaży nowej, letniej kolekcji damskiej w sklepach stacjonarnych zlokalizowanych na obszarze całej Polski.

Rezultaty: 
102
tys.
liczba kliknięć
10.5
%
Współczynnik konwersji
10.5
tys.
Liczba unikalnych użytkowników

Realizacja:

Reserved kupon

Reserved kupon mobile

  • Poprzez dotarcie do bardzo wąskiej grupy celowej: kobiety 20-35 lat.
  • Wyselekcjonowane powierzchnie rozliczane z wydawcami za osiągnięty efekt – wygenerowane kupony rabatowe.
  • Wsparcie działań kampanią behawioralną oraz mobile (przypomnienie SMS o niewykorzystanym kuponie).
  • Kampania w wyszukiwarkach przygotowana tak aby docierać przede wszystkim do użytkowników zainteresowanych promocjami.
Opis: 

Czterodniowa kampania efektywnościową marki Reserved, pozyskała ponad 10 tys. unikalnych użytkowników. Współczynnik konwersji offline ukształtował się na poziomie blisko 8%. NetSales, należąca do Cube Group, za realizacje została w 2011 roku wyróżniona nagrodą Efekton Awards za najefektywniejsze kampanie.

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Wawelska 14, 02-061 Warszawa
Cube Group S.A., Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712, NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł

Skontaktuj się z nami

*pole obowiązkowe

CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.