Reserved

Cel: 

Zwiększenie sprzedaży nowej, letniej kolekcji damskiej w sklepach stacjonarnych zlokalizowanych na obszarze całej Polski.

Rezultaty: 
102
tys.
liczba kliknięć
10.5
%
Współczynnik konwersji
10.5
tys.
Liczba unikalnych użytkowników

Realizacja:

Reserved kupon

Reserved kupon mobile

  • Poprzez dotarcie do bardzo wąskiej grupy celowej: kobiety 20-35 lat.
  • Wyselekcjonowane powierzchnie rozliczane z wydawcami za osiągnięty efekt – wygenerowane kupony rabatowe.
  • Wsparcie działań kampanią behawioralną oraz mobile (przypomnienie SMS o niewykorzystanym kuponie).
  • Kampania w wyszukiwarkach przygotowana tak aby docierać przede wszystkim do użytkowników zainteresowanych promocjami.
Opis: 

Czterodniowa kampania efektywnościową marki Reserved, pozyskała ponad 10 tys. unikalnych użytkowników. Współczynnik konwersji offline ukształtował się na poziomie blisko 8%. NetSales, należąca do Cube Group, za realizacje została w 2011 roku wyróżniona nagrodą Efekton Awards za najefektywniejsze kampanie.

    Wyślij zapytanie ofertowe

    *pole obowiązkowe

    Wyrażam zgodę na:
    tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
    tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
    tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
    Klauzula informacyjna

    Jesteś zainteresowany ofertą:

    W pozostałych sprawach:

    Adres:

    Cube Group S.A.
    ul. Puławska 99A
    02-595 Warszawa