SEMTEC

Jesteś tutaj

semtec

Agencja SEO SEMTEC

SEMTEC Sp. z o.o. to agencja SEO, należącą do Cube Group S.A. SEMTEC specjalizującą się w realizacji działań SEO w wyszukiwarkach oraz content marketingu zgodnie z wytycznymi Google. Spółka powstała w 2008 roku. Agencja aktualnie pozycjonuje ponad 3,1 tys. fraz wizerunkowych oraz 2 mln fraz typu long tail dla ponad 300 Klientów. Skuteczność SEMTEC w zakresie wypozycjonowanych fraz w top 10 wynosi ok. 70%. W swojej ofercie spółka posiada szeroki zakres usług z zakresu pozycjonowania, w tym także działania z obszaru SEO PR oraz content marketing. Specjaliści SEO rekomendują oraz pozycjonują frazy wizerunkowe, lokalne i long tail, wykonują audyty, analizy branżowe oraz porównawcze. Działania dostosowywane są do bieżących kryteriów oceniania witryn przez Google z wykluczeniem niedozwolnych technik SEO. Agencja wspiera wiedzą merytoryczną doradzając oraz szkoląc z zakresu zagadanień SEO. SEMTEC oferuje również szereg autorskich rozwiązań pomagających zoptymalizować działania SEO m.in. system SERP24 zawierające dane o 9 mln polskich frazach kluczowych.

ANALIZA KONKURENCJI SEO

Analiza konkurencji SEO to działanie, które polega na porównaniu strony internetowej klienta z jego konkurencją w wyszukiwarce Google. Strona www firmy w trakcie tego procesu zostaje poddana szczegółowemu badaniu i obiektywnej ocenie pod względem kluczowych aspektów z perspektywy pozycjonowania. Zebrane wnioski posłużą do przygotowania optymalnej strategii SEO i w konsekwencji wzrostu pozycji strony w wynikach wyszukiwania, a także liczbie odwiedzin przez użytkowników.

Elementy, które brane są pod uwagę w trakcie analizy, to przede wszystkim kluczowe aspekty wpływające na widoczność strony w wyszukiwarce, jakościowe i ilościowe badanie profilu linków przychodzących do strony. Kolejne to rzetelna ocena fraz kluczowych, dzięki którym strony są widoczne w wynikach wyszukiwania, a także estymacja poziomu ruchu organicznego strony oraz konkurencji na podstawie pozycji fraz. Przed przystąpieniem do powyższych działań istotne jest odpowiednie przygotowanie, które uwzględnia poprawną identyfikację konkurencji. W konsekwencji tych akcji poznana zostaje strategia firm, oszacowany jest ruchu konkurentów, następuje rozpoznanie mocnych i słabych stron, a także sformułowane zostają wnioski do przygotowania optymalnej strategii SEO.

SEO

Pozycjonowanie stron, czyli SEO (z ang. Search Engine Optimization), stanowi jedną z głównych technik wykorzystywanych w Inbound Marketingu. Polega ona na optymalizacji strony pod kątem wyników wyszukiwań w popularnych wyszukiwarkach internetowych, jak Google czy Yahoo, a także pozyskiwaniu wartościowych linków przychodzących. SEO jest najbardziej efektywną i rentowną formą reklamy w internecie. Poza tym uznawana jest za jedną z najszybciej rozwijających się kanałów marketingu internetowego, który z roku na rok ma coraz większy udział w łącznych wydatkach reklamodawców. SEMTEC oferuje efektywne strategie pozycjonowania, które dopasowuje do indywidualnych potrzeb danej firmy.

Odpowiednim podejściem w przypadku SEO jest ukierunkowanie strategii na poszczególne frazy kluczowe. Te, które są związane z kategoriami produktów czy usług, noszą nazwę ogólnych lub szczegółowych. Obie grupy są bardzo często wyszukiwane przez użytkowników w ramach procesu zakupowego. Frazy szczegółowe są zdecydowanie lepszym wyborem ze względu na precyzję oraz mniejszą konkurencyjność w stosunku do ogólnych. Większa precyzja frazy oznacza większą szansę na przemianę użytkownika w klienta, natomiast mniejsza konkurencyjność przekłada się wprost na szybkość osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania oraz na niższą cenę pozycjonowania takiej frazy.

Innym rodzajem fraz kluczowych są te, które zawierają lokalizację miejsca, w którym znajdują się użytkownicy lub poszukują danej usługi czy produktu. Pozycjonowanie tych słów jest istotne ze względu na geolokalizację wyników, która polega na wyświetlaniu użytkownikowi spersonalizowanych wyników dla lokalizacji, w której obecnie się znajduje, często bez wskazywania przez niego miejsca w zapytania do wyszukiwarki.

Kolejną strategią jest pozycjonowanie fraz long tail (z tzw. długiego ogona), które stanowią wielowyrazowe, precyzyjne frazy kluczowe. Generują one bardzo wartościowe odwiedziny, ponieważ mimo mniejszej liczby wyszukiwań, używane są głównie przez użytkowników, którzy znajdują się na etapie finalizowania procesu zakupowego. Frazy te generują odwiedziny o wysokiej konwersji, a cała ich grupa może wygenerować w sumie 80% ruchu z wyszukiwarek.

Efektem pozycjonowania są tak dalekosiężne skutki, jak poprawna indeksacja i widoczność strony w wyszukiwarce, wysokiej jakości ruch z wyszukiwarek, obecność na zapytania potencjalnych klientów, czy choćby zwiększenie konwersji.

SEO CONTENT MARKETING

SEO content marketing to skuteczna, a przede wszystkim rzetelna metoda na pozyskiwanie klientów poprzez tworzenie i publikacje przydatnych oraz atrakcyjnych treści, które skierowane są do konkretnej grupy odbiorców. Działania te sprzyjają procesowi pozyskiwania wartościowych linków, które prowadzą do danej strony internetowej, dzięki czemu zwiększa się wiarygodność oraz pozycja firmy w wyszukiwarce.

Na potrzeby danej organizacji tworzone są przydatne artykuły tematyczne, które następnie publikowane są na odpowiednich stronach internetowych wraz z linkiem zwrotnym do strony klienta. Dodatkowe działania obejmują prowadzenie bloga firmowego, gdzie w sposób regularny, uporządkowany i profesjonalny umieszczane są publikacje z zakresu oferowanych produktów lub usług, a także porad i ciekawostek z konkretnej branży. Opracowuje się również ciekawe zestawienia danych statystycznych w postaci raportów z omówieniem lub prezentacją graficzną w formie infografiki oraz tworzy się profesjonalne publikacje w formie poradnika lub e-booka, które umieszczane są na wysokiej jakości witrynach. Uzupełnienie działań content marketingowych są publikacja merytorycznych komentarzy pod artykułami specjalistycznymi na blogach i forach, a także budowie stron, które zawierają przydatne informacje z danej dziedziny biznesu.

Do ważnych efektów implementacji strategii content marketingu należy pozyskanie wysokiej jakości ruchu z Google oraz witryn odsyłających, co przekłada się na zwiększenie mocy i widoczności strony, a w szczególności na efektywne pozycjonowanie i budowanie marki.

SEO PR, ZARZĄDZANIE REPUTACJĄ W WYSZUKIWARKACH (SERM)

SEMTEC zajmuje się również działaniami, które mają na celu popularyzowanie, unowocześnianie i uwiarygodnianie wizerunku firmy w Internecie. Zarządzanie reputacją w wyszukiwarce (SERM, z ang. Search Engine Reputation Management) to długotrwały proces budowania pozytywnego wizerunku w wynikach wyszukiwania. Stanowi ono wzmocnienie tradycyjnego pozycjonowania rekomendacjami produktów i usług wśród użytkowników sieci, wykraczając poza standardowe działania SEO. Do budowania pozytywnego wrażenia wykorzystuje się rzetelne i popularne źródła w Internecie, dzięki czemu kreowane opinie zyskują szeroki zasięg.

W powyższych celach wykorzystuje się pozycjonowanie treści dotyczących marki na innych stronach, zestawienia ciekawych danych statystycznych z danej dziedziny, eksperckie e-booki i poradniki, publikacje merytorycznych komentarzy pod specjalistycznymi artykułami, na blogach i forach, prowadzenie profili firmowych w serwisach społecznościowych, jak Facebook, Google+ czy Twitter, a także tworzenie stron, które zawierają przydatne i atrakcyjne treści dotyczące produktów lub usług klienta, danej dziedziny czy branży.

Podstawowe korzyści, które wynikają z tego rodzaju działań to przede wszystkim szybki wzrost reputacji w wynikach wyszukiwania, kreowanie wiarygodnego i nowoczesnego wizerunku w sieci, zwiększenie rozpoznawalności na rynku oraz zniwelowanie negatywnych komentarzy na temat działalności organizacji.

OPTYMALIZACJA STRONY

Kolejnym procesem, który stanowi kamień milowy w zakresie zwiększania zysków, doskonalenia i popularyzacji wizerunku jest optymalizacja strony internetowej, która polega na dostosowaniu pod określonym kątem jej komponentów: treści, kodu oraz grafiki. Takie przekształcanie witryny można podzielić m.in. na optymalizację pod wymagania wyszukiwarek (SEO) lub pod użytkownika (optymalizacja konwersji). Oba aspekty mają na celu poprawę wszystkich elementów witryny.

WYJŚCIE Z FILTRA

Firmy, które znalazły się w trudnej sytuacji ze względu na nałożony przez Google filtr algorytmiczny lub filtr ręczny, mogą liczyć na pomoc ze strony SEMTEC. Działania podejmowane w tym zakresie mają na celu przywrócenie stronie organizacji ponownej obecności w wynikach wyszukiwania. W tym celu następuje weryfikacja dotychczasowej strategii SEO, wyselekcjonowanie i usunięcie linków słabej jakości, które wygenerowały nałożenie sankcji, zablokowanie systemu wymiany linków, a w ostateczności zdjęcie kary.

SOCIAL MEDIA

Social media stanowią istotne i efektywne kanały współczesnej komunikacji, które agencja SEMTEC profesjonalnie wykorzystuje w trakcie kształtowania tożsamości marki w internecie, zwiększając tym samym poziom ruchu oraz sprzedaży na stronie. Budowa społeczności skupionej wokół marki lub produktu przyczynia się do tworzenia przez nią naturalnych, tematycznych linków, które mają decydujący wpływ na widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania (Social media SEO). W tym celu specjalista od mediów społecznościowych podejmuje działania, które mają na celu dotarcie do określonej grupy odbiorców, analizuje statystyki pod kątem pozyskanego ruchu i sukcesu kampanii, analizuje zaangażowanie społeczności dostosowując pod ich kątem komunikaty i czas ich publikacji, a w efekcie uzyskuje pokaźną liczbę jakościowych linków do serwisu.

SZKOLENIA

Wiedza stanowi klucz do sukcesu każdej działalności gospodarczej, a w szczególności tej, która realizuje zadania z zakresu e-marketingu. Dlatego spółka wprowadziła na rynek ofertę innowacyjnych szkoleń dedykowanych właścicielom stron www, marketing managerom i specjalistom SEO. Proponowane materiały zawierają najnowsze wytyczne i obostrzenia wyszukiwarki Google, wzbogacone o wieloletnie doświadczenie specjalistów SEMTEC do spraw optymalizacji stron internetowych.

Wyślij zapytanie ofertowe

*pole obowiązkowe

Wyrażam zgodę na:
tak Oświadczam, że zapoznałam/zapoznałem się z Polityką Prywatności
tak Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Cube Group S.A. z siedzibą przy ul. Puławskiej 99A, na podany przeze mnie adres email, newsletterów dotyczących produktów i usług własnych jak również informacji handlowych dotyczących warsztatów, konferencji oraz pozostałych treści marketingowych.
tak Wyrażam zgodę na wykorzystanie automatycznych systemów wywołujących oraz telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (email marketing) w ww. celu.
Klauzula informacyjna

KONTAKT

Cube Group S.A., ul. Puławska 99A, 02-595 Warszawa
Sąd Rejonowy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS 0000306712,
NIP 661-225-95-31, Kapitał zakładowy 809 952,90zł
fax: (+48) 22 201 32 91